UČNE VSEBINE ZA PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE
1. Naslov
in ime naše šole.
2. Mi med
seboj, kako v razredu sodelujemo? (smo strpni, si pomagamo, pozdravljamo, če
kam gremo, povemo ali vprašamo….)
3. Kaj
mora upoštevati pešec v prometu?
4. Kako
pravilno prečkamo cesto (če je semafor ali samo prehod za pešce)?
5. Kaj
opozarjajo prometni znaki za pešce?
- Okrogli - rdeča obroba (prepovedujejo),
- trikotni (opozorilo, nevarnost) in
- modri prometni znanki (kaj smemo -
obveznost, npr. steza za pešce
(Samo,
kar je pomembno za pešce.)
6. Kaj
nabiramo jeseni v gozdu? Plodove - katere?
7. Kaj
nabiramo v sadovnjaku?
8. Kaj
nabiramo na polju?
9. Naštej
tri drevesa, ki rastejo v gozdu.
10. Katere živali prespijo zimo in zakaj?
11. V
jeseni se dan: a: daljša; b: krajša
12. Kaj je
snežna odeja?
13. Kater
padavine poznaš? (dež, sneg, toča)
14. Kater
vremenske pojave poznaš? (veter, megla, sneg, sončno, oblačno)
15. Ko je
mrzlo, je temperatura: a: nizka; b: visoka.
16. Kdaj
so dnevi najdaljši in kdaj najkrajši?
17. Kaj se
dogaja s soncem zjutraj, opoldne in zvečer? (Vzide; je najvišje na nebu; zaide.)
18. Kako
nastaneta dan in noč?
19. Kaj
vidimo - beremo na koledarju? (Mesece, tedne, dneve, praznike)
20. Koliko
je mesecev; imenuj jih?
21. Koliko
je dni v tednu; naštej jih?
22. Koliko
ur trajata dan in noč skupaj?
23. Koliko
časa potrebuje Zemlja za pot okoli Sonca?
24. Naštej
letne čase.
25. Kakšne
so značilnosti letnih časov? (Vsaj tri značilnosti za en letni čas)
26. Kater
praznike poznaš; naštej tri praznike.
27. V
katerih stanjih je lahko voda? Tekoče - voda reka morje, trdno - led, plinasto .
para).
28. Kateri
vremenski pojavi povzročajo v naravi škodo?
29. Kako
so živeli ljudje v preteklosti?
30. Naštej
tri predmete, ki so jih uporabljali v preteklosti (kolovrat, likalnik na
žerjavico, lesene smuči, voz, mlinčke, drugačna oblačila, kot danes, pero za pisanje,
….)
31. Kaj
potrebujejo rastline, da rastejo (svetlobo, toploto, vodo) in zakaj pozimi v
naravi ne rastejo?
32. Zakaj
so pomembne čebele?
33. Kakšni
so mladiči živali? ( Nekateri so takoj podobni svojim staršem - pes, mačka,
konj…, nekateri so v začetku drugačni - paglavec pri žabi.
34. Naštej
dele človeškega telesa - zunanje.
35. Kako
ljudje skrbijo za svoje zdravje? Prehrana, gibanje, počitek, higiena.
36. Kako
srbimo za okolje? ( Čist zrak, voda, ugašanje luči, varčujemo s papirjem.)
37. Kako
ločujemo odpadke?
38. Katera
življenjska okolja poznaš? (Gozd, travnik, vrt; morje, potok, mlaka, gore,
puščava…
Ustno preverjanje bo potekalo od prihodnjega tedna, od 30.
5. dalje. Učenci bodo izbrali list s tremi vprašanji in bodo nanje odgovarjali
v obliki razgovora, ni se potrebno učiti na pamet. Prijavili se bodo lahko tudi
sami, kadar bodo želeli.
Ni komentarjev:
Objavite komentar