torek, 24. maj 2016

SPOZNAVANJE OKOLJA

UČNE VSEBINE ZA PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE

1.    Naslov in ime naše šole.
2.    Mi med seboj, kako v razredu sodelujemo? (smo strpni, si pomagamo, pozdravljamo, če kam gremo, povemo ali vprašamo….)
3.    Kaj mora upoštevati pešec v prometu?
4.    Kako pravilno prečkamo cesto (če je semafor ali samo prehod za pešce)?
5.    Kaj opozarjajo prometni znaki za pešce?
- Okrogli - rdeča obroba (prepovedujejo),
- trikotni (opozorilo, nevarnost) in
- modri prometni znanki (kaj smemo - obveznost, npr. steza za pešce
  (Samo, kar je pomembno za pešce.)
6.    Kaj nabiramo jeseni v gozdu? Plodove - katere?
7.    Kaj nabiramo v sadovnjaku?
8.    Kaj nabiramo na polju?
9.    Naštej tri drevesa, ki rastejo v gozdu.
10. Katere živali prespijo zimo in zakaj?
11. V jeseni se dan: a: daljša; b: krajša
12. Kaj je snežna odeja?
13. Kater padavine poznaš? (dež, sneg, toča)
14. Kater vremenske pojave poznaš? (veter, megla, sneg, sončno, oblačno)
15. Ko je mrzlo, je temperatura: a: nizka; b: visoka.
16. Kdaj so dnevi najdaljši in kdaj najkrajši?
17. Kaj se dogaja s soncem zjutraj, opoldne in zvečer? (Vzide; je najvišje na nebu;  zaide.)
18. Kako nastaneta dan in noč?
19. Kaj vidimo - beremo na koledarju? (Mesece, tedne, dneve, praznike)
20. Koliko je mesecev; imenuj jih?
21. Koliko je dni v tednu; naštej jih?
22. Koliko ur trajata dan in noč skupaj?
23. Koliko časa potrebuje Zemlja za pot okoli Sonca?
24. Naštej letne čase.
25. Kakšne so značilnosti letnih časov? (Vsaj tri značilnosti za en letni čas)
26. Kater praznike poznaš; naštej tri praznike.
27. V katerih stanjih je lahko voda? Tekoče - voda reka morje, trdno - led, plinasto . para).
28. Kateri vremenski pojavi povzročajo v naravi škodo?
29. Kako so živeli ljudje v preteklosti?
30. Naštej tri predmete, ki so jih uporabljali v preteklosti (kolovrat, likalnik na žerjavico, lesene smuči, voz, mlinčke, drugačna oblačila, kot danes, pero za pisanje, ….)
31. Kaj potrebujejo rastline, da rastejo (svetlobo, toploto, vodo) in zakaj pozimi v naravi ne rastejo?
32. Zakaj so pomembne čebele?
33. Kakšni so mladiči živali? ( Nekateri so takoj podobni svojim staršem - pes, mačka, konj…, nekateri so v začetku drugačni - paglavec pri žabi.
34. Naštej dele človeškega telesa - zunanje.
35. Kako ljudje skrbijo za svoje zdravje? Prehrana, gibanje, počitek, higiena.
36. Kako srbimo za okolje? ( Čist zrak, voda, ugašanje luči, varčujemo s papirjem.)
37. Kako ločujemo odpadke?
38. Katera življenjska okolja poznaš? (Gozd, travnik, vrt; morje, potok, mlaka, gore, puščava…

Ustno preverjanje bo potekalo od prihodnjega tedna, od 30. 5. dalje. Učenci bodo izbrali list s tremi vprašanji in bodo nanje odgovarjali v obliki razgovora, ni se potrebno učiti na pamet. Prijavili se bodo lahko tudi sami, kadar bodo želeli.



Ni komentarjev:

Objavite komentar